Pages

HYE !! SAYA BUDAK BARU (^_^) .. SILA COMMENT ATAU TINGGAL KAN JEJAK YE ..

Friday 11 January 2013

aku nak iPhone 5 !!

surat kecil Unknown at 03:47

Dear blogger, 

assalamualaikum ...  cantek kan iPhone 5 tu .. geram je aku tgok bile pergi mall ... mcm nak beli tp ape kan daye duit tak ade ... hahaha ... sedih btol ... tp aku nak jugak .. aku akan pastikan satu hari nanti aku dpt iPhone 5 tu .... dulu mase iPhone 4 pon aku ngidam gak .. hahaha ... tapi tak dapat ... then .. bile iPhone 4s kluar .. aku mntak kat ayah aku ... and ayah aku cakap "tak payah la .. da berape banyak handphone ayah belikan asyik rosak je ".... hahahah .. tu la aku ... sekarang aku cume pki MR. GRAY aku ... iaitu handphone torchlight ... hahaha ... berguna jugak tau ... boleh main bayang2 ... hahahahah ... tapi aku nak jugak iPhone 5 tu ... kalau result SPM aku tahun ni okeyh ... amiiinnnn .... aku nak mntak kat ayah aku iPhone 5 ... hahahaha .. tu pon kalau result cun la kan ... hehehe ... tunggu jela nnti .. hahaha .... tp kalau tak cun pon ... aku nak jugak .. hahahaha ... "orang indon cakap ... pokoknya aku harus dapatkan "... 
hhahahaha ... tibe2 pulak .. 


(^_^)

0 katenye:

Post a Comment

 

hikayat cik sonarita Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review